Postcard perfect - Reisverslag uit Hamilton Bay, Nieuw Zeeland van lynn debrabandere - WaarBenJij.nu Postcard perfect - Reisverslag uit Hamilton Bay, Nieuw Zeeland van lynn debrabandere - WaarBenJij.nu

Postcard perfect

Door: lynndebrabandere

Blijf op de hoogte en volg lynn

11 April 2012 | Nieuw Zeeland, Hamilton Bay

Hello!! Hopelijk al goed kunnen genieten van eerste lente zon terwijl het hier herfst wordt . Dus na een twaalf uur durende busrit aangekomen in Melbourne. En heb ontdekt dat ik echt bijna overal kan slapen . En de negatieve klank die terug te vinden was in de Sydney blog zal je hier niet lezen. Prachtige stad, prachtige gebouwen, rustig strand, veel cultuur en aangename mensen. plus het was formule 1 op dat moment en fan zijnde , was ik dus best in mijn nopjes!! Je kon echt de wagens horen overal in de stad! Paar dagen ginder gebleven, dan in de vlieghaven geslapen ( best interessant en minder oncomfortabel dan het klinkt ..) aangekomen in het vrijwilligershuis in Auckland. En Auckland is prachtig!! Compleet begrijpbaar dat de natuur hier in films verschijnt! De eerste week van vrijwilligers werk hebben we doorgebracht in de buurt van de north shore. Voornamelijk herstel van een natuurgebied zodat de rivier zich zal herstellen. Nu kort gezegd komt dat neer op het verwijderen van onkruid maar je ziet wel verschillende natuurgebieden. In het werkend Auckland verkend en naar de zoo geweest. Voornamelijk uit luiheid aangezien ik geen zin had om heel de nacht wakker te blijven om een zeldzame kiwi te zien .. Die ik dan toch niet zal zien. Verschrikkelijk schattige vogel trouwens. Dus nog een exemplaar dat ik aan mijn persoonlijke zoo wil toevoegen... De volgende dag mount Eden beklommen. Dit is (hopelijk) een uitgestorven vulkaan en de krater is heilig voor de maori. Eens boven geraakt , prachtig zicht! Echt alles is hier een postkaart zicht! Deze week hebben we ons verplaatst naar hamilton , waikato regio . Hier verblijven we in een hostel dat een hoog grootmoeder gehalte heeft! Met de meest comfortabele bedden ooit. Dat of ik ben mijn slaapzak beu...  hier werken we rond een meer en bouwen we een wandelpad uit hout. Ik moet echt bob de bouwer meer krediet geven want is echt niet gemakkelijk. Voornamelijk omdat ik geen geduld heb voor millimeter afmetingen en mijn hamer liever hout dan nagels raakt... Maar we hebben echt al veel werk verzet en nu hopen dat er effectief wandelaars zijn die dit pad gaan gebruiken ... Dit was mijn redelijk korte blog . Vanaf morgen ga ik rondtrekken en volgen er meer verhalen. Voor degene die  hobbit/ lord of THE rings foto's verwachten: wel huur de dvd want de set bezoeken is compleet afzetterij ....  Groetjes !!!!

• 12 April 2012 - 18:24

Tante Lydia:

Hey Lynn, dankuwel voor de mooie foto's, je ziet er stralend uit!!!